fbpx

Meny

Reklamationer

Vi stöttar dig då du behöver oss!

Vi på TegsnäsHus sätter alltid kvalitet i första rummet. Om du har upptäckt brister i ditt hus, är vi här för att hjälpa dig. 
Genom vårt reklamationsformulär kan du enkelt skicka in ditt ärende och bifoga relevanta bilder. Vi ser till att följa upp ditt ärende så snabbt som möjligt.

Hantera din reklamation hos TegsnäsHus


Hur gör jag en reklamation?

  1. Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt i formuläret nedan. Ju mer information vi får, desto snabbare och mer effektivt kan vi hantera ditt ärende.
  2. Ladda upp bilder som tydligt visar de brister du vill reklamera.
  3. Skicka in formuläret så återkopplar vi till dig inom kort.
 

TegsnäsHus prioriterar alltid kundnöjdhet och trygghet. Vi behandlar alla reklamationer med stor omsorg för att snabbt kunna erbjuda en lösning.

Behöver du mer hjälp?

Om du har några frågor eller behöver ytterligare assistans, tveka inte att kontakta oss! 

Observera att akuta ärenden inte hanteras via denna portal. 
tex. pågående skadeförlopp som exempelvis läckande vattenrör.
Om du har ett akut behov, ska du i första hand kontakta hantverkaren som utförde arbetet. Deras kontaktuppgifter hittar du i din huspärm. Om du inte har kvar dessa uppgifter, rekommenderar vi att du vänder dig till ditt försäkringsbolag för vidare rådgivning, eller kontaktar en lokal hantverkare för snabb åtgärd.

Reklamationsformulär

Reklamationer.v1

 

Obs! Endast en felanmälan per ärende.

Maximum file size: 268.44MB